2013. november 1., péntek

82~ Októberi szépségboxom

Sziasztok lányok!

Öröm hírrel indult a csütörtök reggelem, ugyanis megkaptam az értesítést, hogy megérkezett az októberi csomagom és átvehetem a PickPack ponton. Délután- amint volt időm- rohantam a benzinkútra, mivel nekem ez volt az első rendelésem és rettentő kíváncsi voltam mi is rejtőzik a dobozkában. A www.szepsegbolt.hu -ról már korábban is rendeltem többször, de a szépségbox valahogy mindig kimaradt a körből, egyrészről, mert nem szeretem a zsákbamacska-dolgokat, másrészről pedig van egy olyan szerencsém, hogy mindig a legrosszabb pillanatokat fogom ki az ilyen dolgok rendelésére. Tényleg gyorsak, nagyon korrektek, e-mailt kapunk a rendelés folyamata alatt többször is, én tényleg csak ajánlani tudom őket! :)
De nézzük is mi volt az októberi dobozban. Rögtön az átvetélnél meglepődtem, mert akkora csomag volt, hogy nem is értettem mi lesz ilyen nagy benne.  Egyébként imádok csomagot kapni, annyira jó érzés otthon leülni és izgatottan bontogatni, hogy milyen is élőben az, amit rendeltem. Itt most kicsit más volt, ugyanis ötletem sem volt mi érkezett hozzám. :)
Ekkora hatalmas doboz érkezett hozzám. :)
A szépségboxon kívül én rendeltem magamnak egy Sunfleur zselét, amelyről később írok majd beszámolót, valamint ajándékba érkezett a doboz mellé egy Eveline mangós testvaj is. Az illata hihetetlen jó, de majd meglátjuk hogyan teljesít.
Sunfleur Kettős Hatású Zselé Karcsúsításra és Alakmegőrzésre.

Eveline Mangós Testvaj

És itt elérkeztünk a bejegyzés legfontosabb részéhez.

A méretén kicsit meglepődtem, én a képek alapján valamivel nagyobbra számítottam, de kinyitva annyira meg volt tömve, tényleg ez a jó szó rá, hogy teljesen megnyugodtam. :) Egy doboz telis-tele jobbnál jobb dolgokkal. Az átláthatóság kedvéért összevágtam őket négyes képekre és majd azokhoz fűznék kommentárt. 

1.Konjac mélytisztító szivacs
2. Greenland Lime-Vanilía illatú tusfürdő
3.Himalaya arclemosó
4. Ahava bőrtisztító iszappakolás
A mélytisztitó szivacsnak nagyon örültem régebb óta szerettem volna kipróbálni. A tusfürdő is iszonyú jó illatú, téli estékre tartogatom majd. A Himalaya arctisztítókkal eddig elég pórul jártam, de egy második esély mindennek jár. Itt elérkeztem ahhoz a termékhez, ami ebből a körből legjobban érdekel. Önmagában elég drága, nem az én pénztárcámhoz értékelt termék, így nagyon örülök, hogy kipróbálhatom. :)

5. Shakira Elixir illatminta
6. Essence  Lábköröm fehérítő, valamint ápoló toll
7. Colgate Plax Ice szájvíz
8. ArtDeco BB krém
Az illatmintát egyenlőre még nem szaglásztam meg, de biztosan elfogy. A lábkörmeimre nem fordítottam soha elég nagy figyelmet, DE majd most! :D Viszont én elgondolkoztam rajta, hogy használható e a kezemen is. Valaki ötlet? :) A szájvíz téma nem igen vonzott, igaz, volt többször is, akkor elhasználgattam lassan-lassan. A BB krémnek örülök nagyon, 7-es árnyalatot kaptam, ami gyors próba alapján megfelelő lesz, de még kicsit várat magára a teszt. Most igyekszem 'elfogyasztani' egy Bourjois alapozót. ( később a blogon... )

9. Forest mintás zsebkendő
10. Essence ecsetkészlet
11. Gerovital Anti-Age napozókrém minta
12. Gerovital hidratálókrém minta 
A kettő minta 100%, hogy elfogy gyorsan. Az ecsetek pedig mindig jól jönnek. A csomagban lapul egy pirosító ecset, egy szivacsos szemhéjpúder applikátor, egy szemhéjpúder ecset, valamint egy ajakecset is. :)

13. Ziaja kakaó vajas krém ( minta )
14. Ziaja kecske tejes kézkrém ( minta )
15. L'oréal Lumi Magique alapozó ( minta)
16. MaxFactor Face Finity alapozó ( minta )
A kettő Ziaja krém érdekel leginkább, sok jót hallottam róluk, végre én is kipróbálhatom őket. :) Az alapozó mintákat nem igazán szeretem, valamikor egy teljes alapozásra sem elég mennyiség van bennük vagy a szín nem stimmel. Remélem a legjobbakat.
17.  Maxfactor  Xperience alapozó ( minta )
18. Garnier Fructis  sampon ( minta)

Az októberi csomagban ők lapultak. Másnál más mintákat láttam és az Essence termék is változó, úgyhogy én kíváncsi vagyok a többiek dobozkájára is. :)
Összességében én elégedett vagyok mindennel, főleg mivel 4990 forintért olyan termékeket is kaptam - például Greenland tusfürdő, ArtDeco BB krém - , amelyeket magamtól valószínűleg nem vásároltam volna meg. A dobozban található termékek teljes értéke összesen 12 590 forint lenne, ami szerintem egy újabb plusz pontot jelent. Meglepően jó ár, meglepően sok termékért.  :) A novemberi szépségboxon még gondolkodom kicsit, lehetséges, hogy az is a kosaramban landol. 
Ha tetszett és szeretnétek rendelni, akkor itt megtehetitek! Szerintem megéri! :)

Melyik termék tetszett a legjobban? Melyiket próbálnátok ki? Melyikről érkezzen teszt leghamarabb? :) 

Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek! :)
xx
D.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése