2014. május 27., kedd

89 ~ Whatever

Sokszor hittem már azt, hogy eljött a vége és nem folytatom tovább, mert nincs időm, nincs kedvem várni a megfelelő fényre, nincs szívem mindig megkérni valakit, hogy csináljon képeket, de mégis meghagyom a blogot és sosem törlöm le... Talán ezt nevezem a saját kis világomnak, ahova mindig visszajöhetek, mindig írhatok.
Rengetegszer írtam már azt, hogy most tényleg írni fogok, de valahogy én nem tudom betartani az ilyeneket, ezért most nem ígérek semmi ilyet, csak annyit, hogy, amit a jövőben írok, azt átgondolom, tartalmas lesz, megfelelő képekkel! :)
Az érettségi kicsit ' lerombolt ' most idegileg, hogy így mondjam inkább. Most az írásbelik lementek és szerencsére lesz idő itthon - saját tempóban - tanulni a szóbelikre.
Elég sok minden eltelt mióta nem írtam és talán jót is tett, mert elgondolkoztam azon, hogy korábban, amiket írtam mennyire feleltek meg annak a szintnek, amit elvárok magamtól, úgyhogy azok a posztok, amik eltűnnek, azok egy másik kategóriába esnek...
Amit szeretnék és tervezek a nyárra :

  • nagyon nagyon szeretnék többet sütni 

  • végre megálmodni azt a szobát, ahol az egyetemi éveim alatt a vizsgaidőszak alatt ' szenvedni ' kívánok 

  • újra belelendülni a futásba ( persze írni róla egy hosszabb posztot ) és mivel nemrégiben épült a városban egy edzőpark, oda is kilátogatni időről időre

ha már itt tartok mutatok képet... :D

Persze tervek vannak szép szerével, azonban jelenleg főként a szóbelikre kell fókuszálnom és így ezeket valahogy belepasszírozom majd mellé. Bízom abban, hogy menni fog, hiszem a hozzáállás általában megoldja a dolgok nagy részét. ( szabadidőmben elolvastam a Titok című könyvet is... )
Legyen szép hetetek! :)
xx
D. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése