2014. február 10., hétfő

87~ Toni&Guy Casual Sea Salt Texturising Spray

Sziasztok!

Egy olyan termékhez jutottam a bejegyzés-lista során, amiről már régóta tervezek írni, de valahogy mindig megmenekült ez elől. A Toni&Guy Casual Sea Salt Texturising Spray-ről lesz szó ma.
forrás: google

Hogy miért vettem meg? Elképzeltem, hogy én is göndör hajú sellőként mászok ki a vízből vagy legalább Serena van der Woodsenként hasítok át fél városon, csodaszép hajjal, ha ezzel a cuccal fújom be a hajam. Alapvetően, ha tenger környékére kerülök begöndörödik a hajam, de mégsem szépen, hanem azon a tipikus módon, amikor megállapítható, hogy tengerből jött ki az ember és azonnal hajat kell mosnia. Na, de gondoltam én szépen okosan, itt a megoldás, majd ezzel biztos sikerül elérnem az álom hajat! Mutatom is képen, ez lenne az! Merész álmok, tudom én, de mégis csodálatos! :)
forrás: weheartit

Ár? 2800 forint körüli árért vettem talán egy éve. Ami szerintem rettentő sok, mert annyit nem tud a termék, valamint, ha megnézzük az összetevőit, például a krémmánián akkor láthatjuk, hogy mi az, amivel károsítjuk a hajunkat. Persze mondhatjuk, hogy hajszárító, hajvasaló, blabla is károsít.. :)

Mit tud? 
Amit állítólag tud: Textúrát, természetes rugalmasságot és könnyed tartást biztosít frizurád számára.
Amit szerintem tud: Elnehezíteni a hajat, gyorsabban zsírosítani és kiszárítani azt.
Elsőre kicsit drasztikusan hangzik tudom, de igaz. Ha naponta hajat mosunk, akkor jó használatot tesz, viszont nekem sajnos nem vált be, a megmosom-befújon-megszárítom-és kész módon. Tény és való első nap még olyan, mintha egy tengerparti nyaralásról érkeztünk volna haza, de másodikra már kész szenvedés és a harmadik napon, mikor úgy döntünk, hogy mégis inkább felkötjük, mert ez az állapot elviselhetetlen, akkor derül ki, hogy hoppá a só miatt nem lehet kifésülni. Ha mégis megpróbálkozunk ezzel a művelettel, számíthatunk törött hajvégekre az biztos.

Mennyit? Másik sarkalatos pont. Ha túl kevés nem göndörödik. Ha túl sok ragacsos lesz. Könnyű elérni a tengerben úszkálástól létrejövő érzést.

Hogy is néz ki?
Az első napon ( igen tudom, hogy rettenetesen leégtem és nem is mutogatnám a képet, de ez volt az első alkalom, amikor olyan hatást értem el a spray-vel, hogy nézhető. )

A második napon ( itt már csak akkor viselhető el, ha ujjal mindig turbózza az ember )

A harmadik napon ( oldalról látszik mennyire egybecsomósodik ) 


Senkit nem akarok elrettenteni a használatától, hiszen előfordulhat, hogy másnál nagyon bevált termék! Ez a saját véleményem, ami 1 év alatt kialakult róla.  

Kipróbáltátok már? Sikerrel jártatok? Nektek bevált?

xx
D.

U.I.: Egyébként ő sem szeret engem, mert most ki is borult az asztalra! :( :D 


3 megjegyzés:

  1. Nálam bevált, és dokumenáltam én is képekkel, de biztosan nagyban függ az adott ember hajtípusától is. A tied egyébként eszméletlen hajzuhatag, az enyém meg hát... Kis szöszi puha valami a fejemen. Ha érdekel, nálam hogyan teljesített, itt találod a tesztet:

    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/06/toni-guy-sea-salt-spray-2-es-3-nap.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked bevált, én nagyon sajnálom, hogy nálam nem, viszont a nyári hónapokra még tartogatom, hátha fesztiválozáskor vagy nyaraláskor újra előveszem! :)
      Elolvastam a tiédet is és Nálad még a 3. napon is tökéletesen állt! Jól áll így a hajad! :)

      Törlés
    2. Köszönöm, ha már vékony szálú, legalább a göndörségét kihasználom, úgy kicsit többnek hat. :-)

      Törlés