2013. június 11., kedd

69 ~ IT'S HOT EEE


Sziasztok!
Íme itt is vagyok a máltai utamról szóló bejegyzés második részével, amiben egy részletesebb beszámolót szeretnék írni erről az egész hétről! :)
Erre a hétre különböző ( már említett itt ) országokból érkeztek fiatalok, aki egy-egy szervezetet képviseltek. Na már most, én nem vagyok tagja a városom önkormányzatának, de mivel ( talán mondhatom ) ismerem Máltát én is azon szerencsések egyike lehetettem, aki kiutazott a hétre. :) 
Nem tagadom,Málta bőven az életem részévé vált, olyan mintha lenne ott egy másik életem és talán nevezhetem második otthonnak. Egyszerűen tökéletes hely és ha most választanom kellene helyet életem elkövetkezendő részére, minden kétség nélkül Máltát mondanám!
De vissza a témához!
Az első napunk szépen elment az ismerkedős játékokkal, valamint a klímához való hozzászokással és a repülőút fáradalmainak kipihenésével. Az esti koktélozás azonban véletlenül sem maradhatott ki!

Így a főváros, Valletta, felfedezése a második napra maradt. Keresztül-kasul besétáltuk a várost, furcsa volt egy turista szemével látni a várost végre. Ezalatt a közel 3 óra alatt én máltai nyelvoktatásban részesülhettem egy helyitől.Imádom ezt a nyelvet! :) A várost még mindig csodaszépnek tartom, megér egy látogatást, sőt. A várfal bal oldalán két kert található, amiből a legszebb kilátás nyílik a Földközi-tenger legnagyobb természetes kikötőjére, a Grand Harbourra. Míg a várfal jobb oldaláról Sliema toronyházait csodálhatjuk meg.


Aznap este tartottuk a bizonyos ' Intercultural Evening'et is, amikor hazánk különöző finomságait kellett bemutatnunk és a többi ország által felsorakoztatott ételeket kóstolni. :) A pálinkánk és a szalámi nagy benyomást tett mindenkire. Engem leginkább az olaszok győztek meg, bár én egész héten tésztán éltem. Szerintem előző életembe olasz lehettem...

Szerdán volt az a bizonyos 3 órás 'halál-túra' Gozon, amikor is végigtúráztuk a sziget szélén álló körülbelül 300 méter magas sziklákat. Nagyon szép látvány tényleg, de aki fél a mélységtől?! Végülis gyorsabban sikerült legyűrni a távot, mint azt gondolni reméltük így az Azúr-Ablaknál már 8 óra körül gyönyörködhettünk a naplementében. :)
A magyar delegáció és a titokzatos Azerbajdzsáni :)



Nem szerettem volna képpel telebombázni a bejegyzést, de egyszerűen az Azúr-ablak kihagyhatatlan!


A hét közepén történt egy sajnálatos baleset, amit igazándiból csak magamnak köszönhetek, de mégis hihetetlen rossz időpontban jött. A balesetem oka egy éppen 'rossz helyen tartózkodó' lépcsőfok volt. :)
Sajnos az elkövetkezendő négy hétben így tengetem a hétköznapjaim...
Azonban egyszer minden jó véget ér, a hazautazás napja is elérkezett...Most már itthon pihengetek a kis 'lerobbant' lábimmal és várom, hogy elteljen a következő 39 nap, majd utazhassak vissza!

Ti voltatok már Máltán? Tetszett?

xx
D.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése