2013. június 27., csütörtök

71 ~ BALEA MANIA

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben két nyárra ideális tusfürdőről szeretnék Nektek írni! :)
Az első-nálam éppen elfogyott- a Balea ananászos tusfürdője. A doboz is szerintem nyárias, virágos,valamiért nekem a boldogságot sugallja.Az illata igazándiból engem a sima Pina Colada koktélra emlékeztet, ami nem mellesleg a kedvencem is. :) A zuhany alatt még érezni, de utána gyorsan el is illan, viszont testápolóval használva szerintem tovább marad. Én nem szeretem, ha a parfümömmel keveredik a tusfürdő illata, így ez nálam egy jó pont, hogy nem marad meg sokáig az illat. A színe erős zöld, elsőre elég furcsán hat. Mindkettőt a DM-ben vásárolhatjátok meg, a tusfürdő 290 forint körül a testápoló talán kicsit drágábban. Tény és való önmagában,testápoló nélkül szárít picit, de egy ilyen árban lévő tusfürdőtől nem várhatunk többet.
Én tipikusan olyan ember vagyok, aki csak akkor kezd meg valami újat, ha a másik már teljesen kifogyott, épp emiatt még Máltára is elcipeltem magammal, pedig jó ha volt az alján 50 ml. Ott igazán illett a mediterrán környezethez. :) Ajánlani tudom csak mindenkinek!

A második is ugyancsak Balea tusfürdő, mégpedig a golgotagyümölcsös változat. Ez is 290 forint körül található meg a DM polcain. Nem tudom van e olyan ember az olvasóim között, aki kóstolta már ezt a fajta gyümölcsöt. Van?  Az illata erőteljes gyümölcsös, nekem nagyon tetszik és tovább is tart- testápoló nélkül!- mint az előbb említett testvére. A színe a dobozhoz hűen  kék, de a tipikus hupikék törpike kék. Nagy kánikulában- ami most sajnos pont nincs- jól esik az embernek a felüdítő gyümölcsös zuhany. Én Balaton Soundra tartogattam, próbáltam úgy fogyasztani az előzőt, hogy addigra fogyjon ki, mire indulunk. Majdnem sikerült! :D Egyenlőre tetszik, az idei fesztiválozó felszerelés alapja lesz ő is.

Ti próbáltátok már a kettő közül valamelyiket? :) 

xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése