2012. június 10., vasárnap

02~MALTA

Maybe some of you know i'm an exchange student and i live in Malta. As i already wrote this is the most beautiful country i've ever been. I came on the 9th of September, this is why the blog title september 9th. That day changed everything in my life. Completely. This was the best decision i've ever made. It's such a big adventure and so many experience. But many times i get the same question " why malta? why not USA? ".
I wanted to go to Brasil. Obviously my mother didn't let me to go. Later we went to Budapest to an office to speak about this year. In the office i saw a lots of picture about Malta and then they gave me paper about the countries... USA, England, Germany, France, Malta...
When i was 14 we were on a ship cruise and we stopped in Malta. That was the day when i decided i will come back. 3 years later i came to Malta to live here. :) My dream came true. 
Soon i will write about the reasons why i chose Malta. 
Have a nice day. :)

Néhány közületek biztosan tudják, hogy cserediák vagyok és Máltán élek. Már korábban írtam, hogy ez a legszebb ország, ahol eddig jártam. Szeptember kilencedikén érkeztem, ez az oka a címnek is. Az a nap megváltoztatott mindent az életemben. Teljesen. Legeslegjobb döntés, amit valaha hoztam. Borzasztó nagy kaland és sok-sok tapasztalat. Sokszor mikor új emberekkel találkozom kapom a szokásos kérdést: " Miért Málta? Miért nem Amerika? " 
Elöször Brazíliába akartam menni. Nyilvánvalóan Anya nem engedett oda több ok miatt. Később Budapestre utaztunk egy irodába beszélni erről az egy évről, a lehetőségekről. Az irodába láttam egy csomó képet Máltáról, majd kaptam egy papírt a választható országokról. Volt rajta minden.Amerika, Anglia, Németország,Franciaország, Málta...
14 éves voltam mikor egy hajókörúton voltunk és Máltán álltunk meg. Azon a napon kis 14 éves fejjel eldöntöttem, hogy visszatérek még ide. 3 évvel később visszatértem és szeptember óta itt élek. Az álmom valóra vált. :)
Hamarosan írok egy bejegyzést az okokról, hogy miért pont Málta.

xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése