2012. június 16., szombat

04~WEEKEND



Hey Guys !
I'm here again. I have only 13 days here. I will leave with Marion on the same day, so yesterday we decided we will try to do our best, try everything new, do everything we want, do crazy things and enjoy every moment from the beginning till the end. :)
Well... yesterday night we went to Paceville ( later another post about Paceville ) as we do almost every weekend. Zophie, Marion and me. Ladies night. :) It was really really cool. I love these nights just with girls. We just sit down somewhere, we talk about secrets, we laugh, we take pictures and we make our months so memorable. :)
So with these 2 picture i want to wish nice weekend to all of you. :)
And i wish good luck to all people in my school, because on monday EXAM !! VIVA SAC <3

Itt vagyok megint. Korábban írtam mikor hagyom el a szigetet, ami azt jelenti, hogy már csak 13! napom van itt. :( Marionnal egy napon utazunk majd haza. Tegnap úgy döntöttünk, hogy kihozzuk magunkból a legtöbbet, kipróbálunk minden új dolgot, megteszünk mindent amit akarunk, őrültségeket teszünk és kiélvezünk minden percet a kezdetektől június 29. utolsó percéig.
Szóval.. tegnap este pacevillebe mentünk ( később poszt ), mint ahogy többnyire minden hétvégén. Zophie, Marion és én. Csajos este. Imádtam. :) Tökéletes volt. Szeretem az ilyen estéket a lányokkal. Csak leülünk valamerre, beszélgetünk titkokról, nevetünk, képeket csinálunk és emlékezetessé tesszük az együtt töltött időnket.
Ezzel a két képpel szeretnék mindenkinek nagyon szép hétvégét kívánni ! :)

xx
D.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése