2013. január 2., szerda

44 ~ BOOK REVIEW


'Van, hogy egy apróság megváltoztatja az életünket. Hirtelen, amikor a legkevésbé számítunk rá, történik valami, és új irányba indít. Olyan útra, ami csupa meglepetés. Hová érkezünk? Ez az út maga az élet. Így keressük a fényt. De hogy megtaláljuk a fényt, előbb át kell jutnunk a sötétségen.'

Azt hiszem, jobb először elolvasni egy könyvet és utána látni a filmes változatát. Mikor bejött a film a mozikba nem is tudtam a könyvről. Máltán láttam még a filmet és utána valahogy el is felejtődött, aztán múlt héten a könyvesboltban egy romantikus regényt kerestem a téli szünetre,akkor bukkantam rá. Nem bántam meg, hogy megvettem. :)

Amit a borító hátulja ígér:
  • A tengerészgyalogságtól leszerelt Logan Thibault fél országot átszelő Coloradótól Észak-Karolináig tartó gyaloglással igyekszik megszabadulni az iraki háború nyomasztó emlékétől.Útjának azonban a lelki megtisztuláson kívűl más célja is van: egy lányt keres, akinek a fényképére a háború zűrzavarában bukkant.A képet megtartotta, és ettől kezdve rámosolygott a szerencse,előbb a pókerben,majd a harctéren is,minden veszélyhelyzetből sértetlenül került ki. Osztagában az a szóbeszéd járta, hogy különleges erő védi.És talán így is volt...
  • A fénykép keveset árul el a lány kilétéről, de az a kevés nyom egy Hampton nevű észak-karolinai kisvárosba vezet,ahová Logan hosszú, kalandos út után érkezik meg. Némi keresgélés után rátalál a gyermekét egyedül nevelő fiatalasszonyra, Elizabethre, akinek arcát már oly régóta ismeri...
  • Nicholas Sparks regénye megindító történet egy egyedülálló anya és egy lelkileg kiégett katona különös kapcsolatáról.

Én egy valószínűtlenül romantikus lélek vagyok és az összes létező romantikus regényt el tudnám olvasni ha lenne rá lehetőségem. :)

Nem az a tipikus szerelmi történet, hogy  megtalálják egymást csók, míg a halál el nem választ, the end, hanem valami olyan érzésből fakadó szerelem, amit Logan már jóval azelőtt érez, minthogy találkozna Beth-tel. Az érzés, hogy egymásnak vannak rendelve és oka van, annak, hogy egymásra találnak. Annak, hogy megtalálta a fényképet egy háborúban, nyilvánvalóan oka van. Ismeritek az idézetet: Don't forget, you are here for a reason! Na ez pont ilyen. 
Valószínűleg sok lány örülne, ha egy nap beállítana hozzájuk egy jóképű ismeretlen a fényképükkel és melléjük szegődne, támogatná őket, segítene neki jóban rosszban, majd végül egymásba szeretnének...

A filmről annyit mondanék, hogy kicsiben különbözik a könyvtől és talán jobb úgy olvasni, hogy nem ismerem a történetet, de nekem így is határozottan tetszett !
Én azt mondom érdemes lenne mindenkinek elolvasnia, hiszen tanulságos a történet! :)

xx
D.





2 megjegyzés:

  1. Sziaa! Remélem nem haragszol meg, hogy csak úgy ismeretlenként írok.Igazából csak szeretném megköszönni neked,hogy blogolsz.Az ágyamon ülve,teljesen beborítva érettségi tételekkel, kikapcsolódásra vágytam, és valahogy a blogodra keveredtem. Nem hazudok, visszaadtad az életkedvemet. :) Engem mindig nagyon feldobnak, az olyan emberek mint, amilyen te vagy..legalábbis az alapján amit olvasgattam. Hihetetlen mennyire inspirálóak az írásaid. Folyton keresem a dolgokat, amik motiválnak. Na a te blogod pont egy ilyen dolog. :)

    Még egyszer nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia !
      dehogy haragszom meg, mindig örülök annak, ha valaki idetéved és örömmel olvasgat. :) örülök, hogy motiválónak találtad és kicsit segített az 'érettségi rengetegében' is. Sok sikert kívánok neked az elkövetkezendő vizsgákhoz és kívánom, hogy sikerrel járj ! :) Igyekszem továbbra is megmaradni ilyennek és látogass vissza ismét!
      puszi xx

      Törlés