2013. január 29., kedd

46 ~ WISH LIST

Az igazi álmoknak az akadályok adnak erőt. Máskülönben nem változnak tervekké, hanem csak álmok maradnak. Éppen ez a különbség az álom meg a terv közt. (...) Az álmainkat nem készen kapjuk, lassanként bontakoznak ki, talán végül másként is alakulnak, mint ahogyan megálmodtuk őket...!!


Az igazság az, hogy amire összpontosítunk, arrafelé haladunk. Ha elhatározunk valamit, az szinte olyan, mintha felvennénk egy szemellenzőt, cél felé fordulnánk és meg sem állnánk, amíg át nem szakítjuk a győzelmet jelentő szalagot.
Talán nem én vagyok az egyetlen ember ezen a hatalmas bolygón, aki mindig váltogatja az elképzeléseit, mindig mást szeretne, mindig új célt tűz ki maga elé. Így voltam ezzel mindig is és talán így is marad örökké, egyenlőre nem tudni, de a legjobb tanács, amit ezzel kapcsolatban kaptam, az az volt, hogy készítsek egy kívánság listát. Elsőre furcsán hangzik tudom, hiszen én is hasonlóképp éreztem, mikor azt mondták : sokkal egyszerűbb lesz kitalálnom mit is szeretnék, ha lesz egy listám azokkal az álmokkal, amiket valóra szeretnék váltani.

  • Valószínűleg mindenkinek van otthon egy üres,csíkos, kockás, sima, bármilyen füzete, ami nincs használatban. Itt az idő, hogy elővegyük ezt. Teljesen lényegtelen, hogy néz ki vagy milyen, a benne lévő dolgok lesznek a fontosak.
  • Biztos neked is sok álom van a képzeletedben, amelyek megvalósításra várnak. Ezeket körmöld le szépen a füzetedbe. ( Nekem sokkal jobban tetszik, ha valaki csodaszép gyöngybetűkkel ír le mindent, hiszen akkor öröm nézegetni, olvasgatni.)
  • Ha kész tegyük félre egy kis időre.
  • Adj magadnak időt, hogy átgondold a terveket, majd vedd elő újra. Nézd át a listát, majd válaszd ki azokat, amelyek rövid távon megvalósíthatóak és írj melléjük egy R betűt. Remélem több ilyen lesz, ez  jót jelent. 
  • Talán lesznek olyanok, melyekhez időre van szükséged. Nem fogsz hirtelen 20 kilókat fogyni és nem fogsz 16 évesen bekerülni egyetemre, tehát az ilyeneket egyenlőre hagyjuk ki. Ilyenkor ne keseredj el, hagyd a listán. Akárhányszor végiglapozod emlékeztetni fog arra, hogy ezek azok a dolgok, amiket el szeretnél érni!
  • Ha valami megvalósult húzd ki ! Ez a legjobb lépés ennél a listánál, szerintem nincs jobb érzés, mint kihúzni valamit, ami már nemcsak álom, hanem valóság lett. :)
Manapság rengeteg ilyen oldalt találunk a neten, ahol különböző képeket készítenek a feliratokhoz,amiket valaki meg szeretne valósítani. Az én kedvencem http://perfect2013.tumblr.com/ . :) Hasonló helyekről is meríthetünk ihletet, lényeg, hogy hozzánk kapcsolódjon!



Ez itt az én kis füzetem, amelyben már lassan egy éve gyűlnek, gyarapodnak a kívánságok. Elején írtam rengeteget és mostanság egyre ritkábban jön elő olyan álom, amit le kéne írnom, mert még nem szerepel. Nem szoktam gyakran elővenni, így sokkal jobb, mikor 2-3 hónap után  kezembe kerül és csomó mindent kihuzhatok. :) Próbáljátok ki !
Leírok párat így példaként, legtöbbjüket nemrég húztam ki:
  • Hatalmas 18. szülinapi bulit szervezni
  • Megszerezni a jogosítványt
  • Enni az elhízástól való félelem nélkül
  • Angol érettségit letenni
Nyilvánvalóan nekem is van csomó olyan, amelyek talán sosem válnak valóra, de vicces volt leírni őket és vicces, hogy minden alkalommal, amikor kicsit közelebb kerülök a célhoz, eszembe jut, hogy anno azt hittem megvalósíthatatlan. Ilyenek például:
  • Rávenni a barátaim, hogy elhigyjék végre csodaszépek
  • Alaszkában szánkózni
  • Máltára költözni
  • Körbeutazni Európát barátokkal
Na és persze vannak a  rövid időn belül megvalósítható tervek is:
  • Rómába utazni
  • Jobb jegyeket szerezni júniusig
  • Balaton Soundra menni nyáron ismét
  • Edzeni olyan gyakran, amilyen gyakran csak tehetem
Remélem lesz olyan, aki megvalósítja úgy, ahogy én tettem ,talán segít egy kicsit a célok felé fordulni és motivációt nyújt, azokon a napokon, amikor megzuhanunk és nem tudjuk merre tovább. :)

Legyen szép hetetek !
xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése