2013. március 16., szombat

51 ~ 15TH OF MARCH

Rettentő sokat gondolkodtam azon, hogy megosszam e véleményem az elmúlt nap eseményeiről és nyilvánosan leírjam e azokat a gondolatokat, amik már csütörtök óta a fejemben forognak.
Először is meg kell említenem, hogy hatalmas időkép-fanatikus vagyok és szinte mindennap lecsekkolom többször is, hogy milyen idő várható, megnézem a térképeket, stb. Ez még valamelyik nyárról maradt meg, mikor vártam a hatalmas viharokat, amiket a radar térkép előre jelez. Akkoriban sokat bújtam az oldalt és ez azóta is töretlen.Ebből kifolyólag már körülbelül egy hete tudtam a lehűlésről és a lehetséges havazásról. Tény és való ilyen mértékű katasztrófára-mert szerintem mondhatjuk annak-nem számítottam én sem. Azok közé az emberek közé tartozom, akik most hatalmas hálával tartoznak a Sorsnak, hogy időben megmenekültek. Több barátommal együtt az utolsó buszon ültem, ami hazaért Bábolnára csütörtökön este, igaz nekünk is fél óra késéssel sikerült indulni,majd a fél óra alatt megtehető utat 2 óra alatt jártuk be. Napközben már nyilvánvalóvá vált, hogy valami nagyon nincs rendben az időjárással, de ez Győrben a házak, falak között nem érződött és nem is értettem miért van mindenki úgy megrémülve ettől az időtől. Engem is zavart természetesen, kit nem, hogy márciusban szakad a hó, de fél3kor még nyugodtan álltam a buszmegállóban várva, hogy a késő buszom megérkezzen és megkezdjem a hosszú hétvégén a pihenésem, tehát nem is nagyon izgatott, mikor az út alatt kedves édesanyám többször is felhívott, hogy hol vagyunk, jövünk e, hazaérek e. Aztán mi hazaértünk...


xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése