2013. március 28., csütörtök

54 ~ ELFOGYOTT


Ez az első ilyen jellegű bejegyzésem ezen a blogon és sok gondolkozás után arra jutottam, hogy ideje visszatérni kicsit a 'beauty' témához is. Páran talán tudjátok, hogy volt már egy szépség témához kötödő blogom- igaz az ismerőseimnek nem adtam meg a címet- és tényleg úgy érzem, hogy írni szeretnék erről is ezen a blogon. Nem szeretnék visszatérni a régi kettős blogoláshoz, jobb így mindent egy helyre írni. :)
Első bejegyzésként egy elfogyott-hamarosan elfogy bejegyzést hoztam. Ilyeneket már rengeteg blogon láttam és mindig szerettem ezeket olvasgatni, úgyhogy íme most az enyém. :)


  • Elsőként kezdjük is a testápolásnál. A bal oldali termék mindig a kifogyott és a jobb oldali pedig, amire váltottam. Ez esetben egy narancsbőr elleni,koffeinnel és algával dúsított tusfürdő az alanyunk. A kiszerelése tetszik, régebben gyakran volt ilyen 'kefefejű' ( nem tudok rá jobb szót ) tusfürdőm, viszont ennél egy kicsit erősnek éreztem ezt,emiatt gyakran inkább elhanyagoltam és kézből kentem csak.Fokozva az ellenérveket meg kell említsem, hogy borzalmasan gyorsan fogy, masszírozás közbe folyamatosan nyomni kell a flakont, hogy jöjjön belőle,de a felétől szinte lehetetlen kiimádkozni belőle többet. Hatásosnak  nem mondanám, én futás mellett sem éreztem igazán a hatását.Krémmánián olvashatunk róla  véleményeket, ezt itt nézhetitek meg. 
  • Helyette a Balea energizáló tusfürdőjét választottam, ami vérnarancs olajat is tartalmaz. Az illata hihetlen jó, igaz zuhanyozás után gyorsan elillan. Így tavasz beköszöntével ( ami most kicsit várat magára ) pont erre a gyümölcsös-friss illatra van szükségem. Őszintén elmondom a neve miatt vettem meg, a  Glücks Rausch ugyanis szerencse mámort jelent németül és mivel hamarosan nyelvvizsgázom, úgy gondoltam hátha besegít picit. :) 




  • Térjünk át a hajápolásra... A nagyobb képen még látható egy nagy Syoss flakon, de őt csak a ricinus olaj gyors kiöblítésére használtam. Régóta használom már a Balea természetes és festett barna hajra való samponját. Szilikonmentes, ami miatt nálam plusz pontot érdemel. Kezdetben én is szkeptikus voltam ezekkel a samponokkal, de úgy érzem jó ötlet volt a váltás. Most, hogy a Syoss is elfogyott szeretnék végre csak szilikonmentes hajápolókat használni. Ez a Balea sampon állítólag színpigmenteket tartalmaz, valamint UV-szűrővel is el van látva, ami szerintem 700 forintért erős túlzás, de tény és való, hogy a hajam szebb barna, mióta ezt használom és talán jobban csillog is. Sajnos az összes pozítivum ellenére a hajam törik, pedig nem használok semmi károsító hajvasaló, hajgöndörítőt sem, így nem tudom,hogy neki tudható e be. Most vágattam a végéből, de a sampon elfogyott, így valószínűleg sosem tudom meg. 
  • Az Alterra sampon, amit a Rossmanban vettem, épp úgy szilikonmentes. Sérült és töredezett hajra való, meglátjuk mennyire jön be. Az összetevői között szerepel makadámia dió, füge, brokkolimag olaj kivonat és méz is. Az illata csudajó, de egyenlőre még nem kiabálom el a dolgot. :)




  • Az arcápolás dologban megmaradtam a jól bevált dolgoknál. December óta egy 6 hónapos bőrtisztitó kezelésen veszek részt és ott ajánlotta ezt kozmetikus. Júniusig megmaradok emellett, utána kiderül, hogy alakul a bőröm állapota és mennyit javul. Eddig hatásosnak tűnik a bőröm egyre jobban újul meg, ez gyakran idegesítő hámlással jár, de ha ez kell a tökéletes bababőrhöz akkor legyen. :) Ez az arclemosó hab zsíros bőrre ajánlott. Citromsav található benne, ami szabályozz a bőr PH-értékét, segítve a matt hatás elérést, csökkentve a kifényesedést. Illatanyag fel van tüntetve rajta, én illatmentesnek érzem. Csak Guinot kozmetikákban vásárolható meg. Kapható mellé egy krém is, őt majd egy későbbi bejegyzésben mutatom be.



  • Kozmetikus ajánlásra használok heti kétszer arcpakolást is. Eddig a Freeman avókádós, zabkásás bőrtápláló, agyagos arcpakolását használtam. Több blogon is láttam mielőtt megvettem és kezdetben nagyon is hatásosnak bizonyult. 1500 forintért lehet hozzájutni, ha jól tudom csak a Rossmanban, a pénzét megéri, mert teszi a dolgát és sokáig elég.  Az első pár használat után a bőröm tényleg tisztább lett és a faggyúműködésben is segített. Lemosása után bőröm puha, selymes volt, de a második tubus felétől már kezdte kiszárítani az arcom és végül odajutottunk, hogy az arcom darabokban hámlott a szárazságtól. Mostanság nem használom gyakran, kizárólag ha olyan csúnya a helyzet, mert arra viszont hatásos, gyorsan rendbe hozza a bőrt, csökkenti a pirosságot és mitesszereket is eltünteni. Utána kötelező a hidratálás!!
  • Kombinálva használom a Planet Spa Japán szaké és rizs lehúzható maszkjával. Vékony rétegben kell felvinni és körülbelül 15-20 perc alatt szárad meg, utána kell lehúzni. Akkor használom, ha a bőröm jó állapotban van. Hidratálásnak jó, ténylegesen nincs sok hatása, de a bőröm puhább, érezhetően tápláltabb lesz tőle. A rendes ára az AVON katalógusban 900 forint körül mozog, én többnyire akkor rendelem meg ha 699 forintos akcióban van és ezt az árat érzem reálisnak hozzá inkább. 
  • A harmadik a Dermofil paszta. Akkor ajánlották, amikor a bőröm nagyon csúnya volt és szinte semmivel nem lehetett elérni egy normális kinézetet. Lehet használni úgy, hogy a pattanásra tesszük, de esetenként pakolásként is hatásos. Ha azt mondom az első héten mindennap pakolásként kellett használnom szerintem sokat elárulok, nem? Felkenés után brutális a gőze, egyszerűen lefagyasztja, lemarja az arcot és közben olyan erős gőz száll fel, hogy szinte csak csukott szemmel lehet kibírni, ez 10-15 perc után mérséklődik. Olcsó és nagyon nagy a tégely, így sokáig elég. Én csak ajánlani tudom, de ' túladagolni ' nem szabad, mert nagyon( kétszer aláhúznám) szárít!!




  • Karácsonyra kaptam ajándékba, azóta töretlen sikerrel hasít nálam. Kézzel szinte lehetetlen csíkozás nélkül felvinni, de egy nedves sminkszivaccsal tökéletes lesz az eredmény. Sűrűbb, mint a többi BB krém, amivel találkoztam, de eddig engem ez győzött meg legjobban. A doboza szerint segít megelőzni az idő előtti öregedést, ez az egyetlen ok, ami miatt valószínűleg keresek helyette mást. Nekem tényleg bevált,egész nap kibírja, jobb napokon púder nélkül, rosszabb napokon egyszer kell rápúderezni délután. Nekem a kettes árnyalat van meg, ami pont illik az én színemhez. A fedését közepesnek mondanám, erősebb, mint egy sima színezett hidratáló, viszont gyengébb, mint az alapozóm. Az árát ( 7500 forint ) tény és való nem éri meg. Amíg nem találok mást, addig használom a második tubust és utána beszámolok. :)




  • Ezt az Essence spirált régen vettem már, tehát pozítivumnak mondhatom, hogy még most sem száradt be és használható lenne, de fél év után szeretem őket lecserélni egy újabbra. Kezdetben zavart a nagy, sűrű kefe, de meg kell szokni és utána lehet vele spirálozni rendes, mindenféle kenődés nélkül. Volt, hogy összeragasztotta a pilláim, de ezt megoldom egy sima, kiselejtezett kefével. 950 forintért vásárolható meg és azt hiszem ennyi pénzért abszolút megéri. 2x-3x átkenve hatalmas, már-már műszempilla hatás építhető. Erőteljesen dúsít és nem pereg le a nap végére se. 
  • Őt most lecseréltem a Manhattan új spiráljára, remélem nem hibáztam vele. Sajnos úgy tudom április végéig kapható csak, aki még szeretne siessen a DM üzleteibe. :) Őt is a dúsítás miatt választottam, hosszabító spirálom van. Jól teszi a dolgát, de kezdetben az ő hatalmas keféje is zavaró volt. Ha egyszer rájön az ember, hogy kell használni, onnantól nagyon hatásos. Jobban tetszik, hogy ívelt, így nem marad egyenes a szempillasor, hanem kicsit felfelé íveli azokat. Érzékeny szeműeknek és kontaklencsét viselőknek is ajánlják, ez egy hatalmas pozítivum szerintem. :) 



  • Végére hagytam két krémet. A kék tégelyes Nivea régóta megvan és már régóta reménykedem, hogy elfogy, így az összes barátnőm ezt használja és mindennap megkérdezem , hogy nem -e akarja valaki bekenni a kezét?Hiába van feltűntetve, hogy arcra is jó, összetevői miatt nem merném,nem akarnám rákenni az arcomra. Szerencsére lassan, de biztosan fogy, így megvettem utódjának egy száraz bőrre való kézápoló balzsamot. Kezdetben kombinálva használtam, a Niveát, amikor napközbe eszembe jutott, a balzsamot pedig éjjel jó vastagon, kesztyűvel együtt. A balzsamban nincsenek káros hatóanyagok, gyógynövényekből készült. Gyorsan felszívódik, az illata kicsit erős. Nem drága és sokat kapunk. Újravenném? Igen. 


Egyenlőre ennyi lenne, 'kicsit' hosszú és tömör lett, de igyekeztem minden információt, tapasztalatot belesűríteni ebbe a kis posztba. :) Remélem nem bánjátok, hogy mostantól ilyenekkel is várlak titeket és továbbra is visszalátogattok!

xx
D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése