2013. április 8., hétfő

57 ~ LOVE

Tegnapi napon találtam egy ' listát '. Egyik máltai barátnőm rakta ki a saját facebookjára. Lehet csak nekem tűnik ilyen csodaszépnek a történetük, de mikor megláttam a listát, valami fura érzés fogott el engem is... :)
Lényeg a lényeg, hogy már 9 hónapja vannak együtt, úgy hogy a lányzó Máltán él és ha jól tudom, még a fiú is. Pacevilleben egy klubban találkoztak és Yanika meséje alapján sose gondolta volna, hogy ez valaha megtörténhet. :)  A fiú Üzbegisztáni és dolgozni ment Máltára, majd végül így találkoztak egy buliban !
Egyszerűen annyira tökéletesnek tűnnek együtt és annyira édesek. Megosztanék róluk pár képet, de kételkedem benne, hogy örülnének,így maradjon meg a szerelmük élménye nekik. :)
...és akkor nézzük is azt a bizonyos listát! :)
ide kattintva olvashatjátok el !
Annyira, de annyira aranyos pontok vannak rajta!

Az első pont engem rögtön megfogott. Ha valakit szeretsz muszáj elfogadnod az összes rossz szokását, a hülyeségeit, a néhai bunkóságát, egyszerűen mindent és azt hiszem, ha ténylegesen szeretsz valaki, akkor megéri ! De nagyon... :) 

Aztán a 6. ponthoz ugorva... Egyszerűen imádok levelet kapni. Azt hiszem ezzel mindenki így van. Különösen azoknak a leveleknek örülünk, amiket váratlanul, spontán kapunk és olyan érzelmekről tanúskodnak, amelyekről eddig nem is tudtunk vagy csak szívünk mélyén mertük remélni. Én szülinapomra kaptam egy csodaszép levelet és azóta vártam a percet, hogy én is írhassak egyet... 

Nem akarok végigmenni a listán, de 8. pontot is ki kell emelnem ! Imádok enni és talán főzni is imádnék, ha lenne kinek. Szerintem szuper dolog lehet együtt főzőcskézni, azzal akivel mindennél jobban szeretnél lenni. :)
Én is sütögettem már együtt muffinokat, tortákat, de az valahogy mégsem az igazi. A fő 'hozzávaló' az az ember,akit szeretsz!

A 14.pontról nagyon sokat beszéltünk már egymással! :) Mindketten ugyanolyan kocsit szeretnék és már csomószor megbeszéltük, hogy majd egyszer, ha lesz, akkor együtt versenyzünk a tengerparton...Talán egyszer az ilyen álmok is valóra válnak!

A 28. pont, miszerint mindennap meg kellene kérdezni,hogy telt a szerelmünk napja, csodás dolog. Napunk csúcspontja tud lenni, ha ezzel várnak otthon és ténylegesen érdekli a másikat, hogy mit csináltunk, mivel töltöttünk napunkat. Nekem ez viszonylag nehéz, hiszen csak Facebookon keresztül kérdezhetem, ami végülis nem igazán hatátos... ( de már nincs sok ) 

A 34. pont szerintem hihetetlen fontos! Nem sok olyan pár van manapság, akik képesek egymást békében elhagyni, marad a vádaskodás, egymás savazása a másik háta mögött és a szokásos finom dolgok. Nem tagadom, nálam is előfordult már, hogy úgy hagytam el valakit, azt kívántam bár soha többet ne látnám életem során, aztán mégis felbukkant és meg tudtunk beszélni a dolgokat normális keretek között. Fontosnak tartom ezt, hiszen mennyivel jobb szimpla köszönő viszonyban lenni, mint fejet elfordítva elmenni a másik mellett. Hozzáfűzve még annyit mondanék, hogy annál szemetebb dolog nincs, mint mikor azt mondják, hogy ha beszélni szeretnénk akkor hívjuk őket és választ kapunk? Hát persze, hogy nem. :) 


A 38. pont azt hiszem tényleg hozzám illő. Az életünkben tényleg minden időleges, átmeneti. Sajnos ezt el kell fogadnunk és talán ez lehet az egyik legnehezebb dolog. Én vagyok erre a legjobb példa, nem fogadtam el és még most is bánt a dolog. Nagyon-nagyon remélem, hogy sikerül helyrehoznom, akkor mikor kint leszek és utána nem lesz bennem ez a fura érzés. Néha csak úgy jön valaki,átsétál az életünkön, mély nyomokat hagy, megváltoztat mindent, amit eddig az életről gondoltunk és hittünk, majd köszönés nélkül kisétál. Vagyis kisétálna, mert mi lestoppoljuk a percet, megállítjuk és könyörgünk neki, hogy sétálgasson tovább még a szívünkön, hiába olyan mintha, minden egyes lépés egy tőrdöfés lenne. Mi kérjük, mi akarjuk, hogy ezt tegye, hiába szenvedés, minden perce megéri. Akkor. De aztán elmúlik. Elmúlik, az az érzés, amit kezdetben érzünk, elmúlik az a szerelem, amit máskor öröknek hiszünk. És itt az a pont... El kell fogadnunk a megváltoztathatatlant. :) Talán ez segíthet abban, hogy jobban megbecsüljük az együtt eltöltött időt...
és ez tényleg így van !

És végül a legeslegfontosabb az én szememben! 
48. Never, ever, ever, ever, ever give up, no matter how much giving up would seem like the easier thing to do!

Azt hiszem ehhez nincs mit hozzáfűzni... :) Ebben hiszek és ezt vallom már több, mint egy éve !

Legyen szép hetetek ! :)
xx
D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése