2013. április 21., vasárnap

59 ~ RUN RUN RUN !

Sziasztook !

Mostanában végre egyre gyakrabban sikerül eljutnom futni ( persze ez nyilván rajtam is múlik ). Szerencsére a vizsgák sincsenek most az érettségiég, verseny se lesz több. Itt kell megjegyeznem, hogy a múlt héten megnyertük a 225.évfordulóra rendezett történelem versenyt! :)))
Visszatérve a futáshoz. A májusi Cosmopolitanbe van egy lista, amin 10 szám található futáshoz. Úgy gondoltam én is összeállítom a saját listám, hiszen már szinte mindig ugyanaz a zene szól. Nekem egy kör körülbelül egy 1 perc 40 másodperc körül van és ezután mindig zenét váltok, nem szeretem ha hosszan ugyanarra a zenére kell futnom, nekem unalmassá válik.
A listán lévő 10 szám mindig változó sorrendben jön, egyetlen szám biztos, a legelső! Kezdésnek hatásos, nem gyors, de nem is túl lassú, körülbelül fél perc után jó kis ütemmel. Tökéletes! :) 







IMÁDOOOOOM! 




 +1
Ezt az utolsó számot csak akkor hallgatom, ha éppen 'agymenésem' van vagy borzalmasan rossz napom. Hatásos ! ;)

xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése