2013. május 16., csütörtök

66 ~ VICHY PURETE THERMAL 3 IN 1


Sziasztok!

Mai napra ismét egy termékteszttel érkeztem. A Vichy egyik termékét szeretném bemutatni és róla véleményt írni. Általánosságban véve nincsenek jó tapasztalataim a Vichy-vel, az arcápolóik drágák és legtöbb esetben nem érik meg a pénzt. Tehát akiről ma írnék az egy Termál vízes három az egyben nevezetű arcápoló lesz. 3 funkciója van, többek között arctisztitó tej, tonik és szemfesték lemosó is. Karácsony környékén kaptam ajándékba, a teljes kiszerelés van meg, ez 100ml. A nagyobb gyógyszertárakban kapható, az ára körülbelül 3700 forint körül mozog.
  • mint arctisztító tej
A pirosító-púder-alapozó hármast tökéletesen letisztítja. Nem kell belőle sok, nem szárítja a bőrt és zsíros érzetet sem hagy, teljesen puha lesz utána a bőr. A háromféle lehetőségből talán ez az egyetlen funkciója, ami beválik, viszont ebben a formában tökéletes. Használata után kötelező az arcmosás ebben a formában. Én szinte csak így használtam, de a blog miatt kipróbáltam többi változatban is.
  • mint szemfesték lemosó
Az egyetlen rétegben felkent szempillaspirált aránylag szépen lehozza, de számolni kell a zuhany alatt még csorgó fekete csíkokkal. Nálam sajnos nem vált be, mert én szeretem hosszúra 'megfesteni' a pilláimat, ami pedig nem egy réteg. Megmaradnék a jól bevált törlőkendőmnél, ugyanis ezzel sajnos hosszú 'surólás' a tiszta szem titka. Nem csípi,irritálja a szemet, ami az érzékenyebb szemű smink kedvelőknek jó hír lehet.
  • tonik
Egy alkohol nélküli változatról van szó, aminek a főfunkciója az, hogy eltávolítsa a szennyeződéseket az arcról és hidratálja azt. Általában ezt a változatot akkor használtam, ha száraznak éreztem a bőröm és szükségem volt valami olyan pluszra, amitől újra puhának érezhettem azt. Volt, hogy este, de volt olyan is, hogy reggel sminkelés előtt használtam. Sajnos nagyon problémás bőröm van és erre a csapvíz még jelentősen rá is tesz, nem tudom mi lehet benne, de nagyon szárít. Emiatt volt az, hogy a reggeli arcmosás után darabokban hámlott a bőröm. Ilyenkor volt segítség és sokat javított az állapotán. Amikor tonikként használtam nem mostam le utána, csak megvártam amíg megszáradt és utána követtem a reggeli rutinomat tovább.
Összességében jó termék lenne, például tonikként vagy lemosó tejként, de ennyi pénzért találhatunk sokkal jobbat is, sőt még talán olcsóbban is.

Ti már használtátok? Nektek bevált? Kipróbálnátok? :)

Kitartás lányok, holnap hétvége!
xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése